nato_tak (nato_tak) wrote,
nato_tak
nato_tak

Штаб "Голосу" відмовив в акредитації телеканалам Медведчука та Мураєва

Керівництво політичної партії "Голос" не дало дозволу на роботу в своєму прес-центрі представникам телевізійних каналів, близьких до кума Путіна Віктора Медведчука, а також журналістам телеканалу Євгенія Мураєва.

Про це передає Еспресо.TV.

Йдеться про канали 112, ZIK, NewsOne та "Наш".

Як зазначив керівник прес-служби партії "Голос" Ярема Дух, їхня політсила не має справ з тими, хто займається "відвертою антиукраїнською діяльністю".

Окрім того, під час сьогоднішнього брифінгу на одній з виборчих дільниць міста Києва Вакарчук особисто підтвердив дану інформацію та пояснив це рішення очолюваної ним політсили.

"Ми не співпрацюємо з телеканалами, які належать людям, які працюють проти України", - наголосив голова "Голосу".
Tags: Україна
Subscribe

Comments for this post were disabled by the author